Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00002-17-CON-0001
  • Objecte: Suministro de papel de oficina para los diferentes Servicios y Dependencias del Ayuntamiento de Alicante.
  • Tipus de contracte: Subministraments.
  • Procediment d’adjudicació: Negociat amb publicitat.
  • Valor estimat: 49.860,00 euros, IVA no inclòs.
  • Tipus de licitació: 25.519,00 euros, IVA no inclòs
  • Dependència de tramitació: Contractació.
  • Telèfons: 965149192 / 965149191
  • Òrgan de contractació: Concejal delegado de Contratación.
  • Data límit de presentació: 24/01/2017 a las 13:00 hores.
  • Data de formalització del contracte: 12/04/2017

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Anunci de formalització de contracte 02/05/2017 12:19 h. Verificar
Adjudicació 05/04/2017 09:23 h. Verificar
Classificació dels licitadors 22/02/2017 11:07 h. Verificar
Classificació dels licitadors 22/02/2017 11:06 h. Verificar Motivación: informe de valoración ofertas
Plec de clàusules administratives particulars 19/01/2017 12:49 h. Verificar Incluye los anexos I, II y III.
Anunci de licitació 13/01/2017 14:21 h. Verificar
Prescripcions tècniques particulars 12/01/2017 14:31 h. Verificar
Plec de clàusules administratives particulars 12/01/2017 14:30 h. Verificar

Tornar