Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00031-17-PME-0001
  • Objecte: Suministro de alimentos y materias primas a las escuelas del Patronato para su posterior elaboración por personal de éstas en condiciones óptimas para el consumo, y de los productos de limpieza necesarios para llevar a cabo la limpieza general del local (cocina, office, cámaras, despensa, zona de comedor en las aulas, etc...), así como su maquinaria y utillaje.
  • Tipus de contracte: Subministraments.
  • Procediment d’adjudicació: Obert.
  • Valor estimat: 145.200,00 euros, IVA no inclòs.
  • Tipus de licitació: 2,08 euros euros, IVA no inclòs (per a major informació, vegeu anunci)
  • Dependència de tramitació: Patronat Municipal d'Escoles Infantils.
  • Òrgan de contractació: Consejo Rector del Patronato Municipal de Educación Infantil.
  • Lloc de presentació de proposicions o sol·licituds de participació:

        Patronat Municipal d'Educació Infantil
        Adreça:C/Maldonado, nº 9, 2ª planta, 03002 d'Alacant
        FAX: 965218039
        Vegeu mapa
  • Data límit de presentació: 27/07/2017 a las 13:00 hores.
  • Data de formalització del contracte: 07/09/2017

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Altres 01/06/2018 14:59 h. Verificar Certificado acuerdo de prórroga
AVÍS
Altres 07/09/2017 13:33 h. Verificar Informe técnico de valoración
Altres 07/09/2017 13:30 h. Verificar Informe técnico de valoración
AVÍS
Anunci de formalització de contracte 07/09/2017 13:28 h. Verificar
Adjudicació 06/09/2017 13:24 h. Verificar
Classificació dels licitadors 21/08/2017 13:51 h. Verificar Certificación acuerdo de clasificación de los licitadores
Altres 27/07/2017 09:35 h. Verificar Certificado del acuerdo de designación miembros mesa de contratación
Anunci de licitació 03/07/2017 10:11 h. Verificar
Prescripcions tècniques particulars 03/07/2017 10:09 h. Verificar
Plec de clàusules administratives particulars 03/07/2017 10:08 h. Verificar

Tornar