Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00048-17-CON-0034
  • Objecte: Servicio de mantenimiento y renovación de instalaciones de alarma contra intrusión e incendios en dependencias municipales, instalaciones deportivas y colegios públicos de la Ciudad de Alicante. Expte. 57/17
  • Tipus de contracte: Servicis.
  • Procediment d’adjudicació: Obert.
  • Valor estimat: 1.112.010,64 euros, IVA no inclòs.
  • Tipus de licitació: 673.945,84, para los 4 años de duración del contrato euros, IVA no inclòs
  • Dependència de tramitació: Contractació.
  • Telèfons: 965149192 / 965149191
  • Òrgan de contractació: Junta de Govern Local.
  • Lloc de presentació de proposicions o sol·licituds de participació:

        Secretaria de la Mesa de Contractació
        Adreça:Carrer San Nicolau, 2 - 3a planta  CP: 03002 - ALACANT
        FAX: 965149534
        Vegeu mapa
  • Data límit de presentació: 21/11/2017 a las 13:00 hores.
  • Data de formalització del contracte: 14/05/2018

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Anunci de formalització de contracte 22/05/2018 13:35 h. Verificar
Adjudicació 19/04/2018 13:56 h. Verificar
Classificació dels licitadors 19/02/2018 13:55 h. Verificar Requerimiento al 2º clasificado
Classificació dels licitadors 19/02/2018 13:09 h. Verificar Requerimiento al segundo clasificado
Altres 25/01/2018 12:49 h. Verificar Motivación: Informe Técnico de fecha 03/01/18
Altres 25/01/2018 12:48 h. Verificar Motivación: Informe Técnico de fecha 14/12/17
Classificació dels licitadors 25/01/2018 12:27 h. Verificar
Altres 14/12/2017 13:19 h. Verificar Aplazamiento apertura proposiciones (sobre 3)
AVÍS
Altres 16/10/2017 09:07 h. Verificar solicitud cita para visita dependencias
AVÍS
Prescripcions tècniques particulars 19/09/2017 13:02 h. Verificar
Plec de clàusules administratives particulars 19/09/2017 13:02 h. Verificar
Anunci de licitació 19/09/2017 13:01 h. Verificar

Tornar