Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00066-17-PMT-0009
  • Objecte: CONTRATACIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN Y ATENCIÓN EN LAS OFICINAS MUNICIPALES DE TURISMO
  • Tipus de contracte: Servicis.
  • Procediment d’adjudicació: Negociat amb publicitat.
  • Valor estimat: 90.000,00 euros, IVA no inclòs.
  • Tipus de licitació: 90.000,00 euros, IVA no inclòs (per a major informació, vegeu anunci)
  • Dependència de tramitació: Patronat Municipal de Turisme i Platges.
  • Òrgan de contractació: Presidenta Delegada.
  • Lloc de presentació de proposicions o sol·licituds de participació:

        Patronat Municipal de Turisme i Platges
        Adreça:C/ Cervantes, núm. 3 - Entresòl  CP: 03002 - ALACANT
        Vegeu mapa
  • Data límit de presentació: 01/12/2017 a las 14:00 hores.
  • Data de formalització del contracte: 22/12/2017

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Anunci de formalització de contracte 26/12/2017 11:10 h. - Anuncio de formalización de contrato
Adjudicació 21/12/2017 14:44 h. - Decreto de adjudicación
Classificació dels licitadors 18/12/2017 10:19 h. - Decreto de clasificación
Altres 18/12/2017 10:17 h. - Informe de valoración
Altres 21/11/2017 09:49 h. - Medios para acreditar la solvencia
Altres 21/11/2017 09:48 h. - Criterios de adjudicación
Altres 21/11/2017 09:47 h. - Modelo de proposición supletorio
Plec de clàusules administratives particulars 21/11/2017 09:46 h. - Pliego de cláusulas administrativas particulares y Anexos
Prescripcions tècniques particulars 21/11/2017 09:45 h. - Pliego de prescripciones técnicas particulares
Anunci de licitació 21/11/2017 09:44 h. - Anuncio de Licitación

Tornar