Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00063-18-CON-0051
  • Objecte: Enajenación de la parcela de propiedad municipal perteneciente al patrimonio Municipal del Suelo que se identifica a continuación, mediante contrato de compraventa: Parcela de suelo urbano de 8.618 m2 de superficie sita entre la Avenida del Historiador Vicente Ramos y las calles de Las Redes y Periodista Asunción Valdés.
  • Tipus de contracte: Altres.
  • Procediment d’adjudicació: Obert.
  • Tipus de licitació: Vegeu anunci
  • Dependència de tramitació: Contractació.
  • Telèfons: 965149192 / 965149191
  • Òrgan de contractació: Junta de Govern Local.
  • Lloc de presentació de proposicions o sol·licituds de participació:

        Secretaria de la Mesa de Contractació
        Adreça:Carrer San Nicolau, 2 - 3a planta  CP: 03002 - ALACANT
        FAX: 965149534
        Vegeu mapa
  • Data límit de presentació: 16/10/2018 a las 13:00 hores.
  • Actes de la Mesa de Contractació:

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Altres 23/10/2018 14:46 h. Verificar Certificación acuerdo Junta de Gobierno Local. Suspensión tramitación
Altres 23/10/2018 13:41 h. Verificar SUSPENSIÓN TRAMITACIÓN PROCEDIMIENTO
AVÍS
Anunci de licitació 05/09/2018 10:15 h. - Anuncio licitación publicado en Plataforma de Contratación del Sector Público
Altres 05/09/2018 10:15 h. Verificar Certificación JGL acuerdo convocatoria
Altres 05/09/2018 10:14 h. Verificar Anexos específicos del Bien.
Altres 05/09/2018 10:14 h. Verificar Memoria del órgano gestor
Plec de clàusules administratives particulars 05/09/2018 10:13 h. Verificar

Tornar