Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant

Consulta d'expedients de contractació

  • Codi d'expedient: 00074-17-CON-0058
  • Objecte: Proyecto básico y de ejecución para la rehabilitación del muro de cerramiento de la Plaza de Santa Teresa (Panteón de Quijano). (Inversiones financieramente sostenibles 2017)
  • Tipus de contracte: Obres.
  • Procediment d’adjudicació: Negociat amb publicitat.
  • Valor estimat: 163.885,80 euros, IVA no inclòs.
  • Tipus de licitació: 163.885,80 euros, IVA no inclòs
  • Dependència de tramitació: Contractació.
  • Telèfons: 965149192 / 965149191
  • Òrgan de contractació: Junta de Govern Local.
  • Lloc de presentació de proposicions o sol·licituds de participació:

        Secretaria de la Mesa de Contractació
        Adreça:Carrer San Nicolau, 2 - 3a planta  CP: 03002 - ALACANT
        FAX: 965149534
        Vegeu mapa
  • Data límit de presentació: 05/02/2018 a las 13:00 hores.
  • Data de formalització del contracte: 14/06/2018

Documents associats

Document Data Publicació Verificació Signatura Observacions
Anunci de formalització de contracte 21/06/2018 12:41 h. Verificar
Adjudicació 07/06/2018 09:10 h. Verificar
Classificació dels licitadors 14/03/2018 12:45 h. Verificar Motivación: Informe valoración ofertas
Classificació dels licitadors 14/03/2018 12:45 h. Verificar
Altres 07/02/2018 10:55 h. Verificar Anuncio: Hora prevista para la apertura de los sobres subtitulados "PROPOSICIÓN".
AVÍS
Anunci de licitació 09/01/2018 09:34 h. Verificar
Plec de clàusules administratives particulars 09/01/2018 09:33 h. Verificar
Altres** 09/01/2018 09:33 h. - Proyecto técnico
Ver archivos del proyecto
Prescripcions tècniques particulars 09/01/2018 09:33 h. -

Tornar